Kızlar selam
Bugün 36+6 olduk. 29 temmuza gün verdi doktorum sezeryan. Dün gece kasıklarımda hafif bi batma oldu geçmedi uzun süre. Bugünde kalktığımdan beri bi ağırlık hissediyorum vücudumda. Bebeğin kafası aşağı dönmüş dedi dün doktor. Sizde durumlar nasıl