Kızlar moralim çok bozukkk yaaa 30 haftaya girmek üzereyiz artık çamaşırları yıkayıp ütüleyip çantamı hazırlayayım dedim bi hevesle attım makineye internette 30-40 derecede yıkanır yazıyordu bende pamuklu 40a attım çıkınca bi baktım 0-3 aylık zıbınlar 0-1 aylık zıbınla aynı boy olmuş çoraplar biraz küçülmüş kıyafetler filan moralim çok bozuk napıcam bennn çözüm yok mu offf 🫤