Sennuu Merhabalar Akşehir’e tayinimiz çıktı, doktor arayışındayım, gidip memnun kalıp kesin önerebileceğiniz bi doktor ismi varmıdır ??teşekkür ederim
Minis122 Sennuu ben devlwt hastanesinde ipek cakilkaya hanima gidiyordum erken dogum riskim oldugu icin kuvez sikintisindan ozel.park hayata gecmek zorunda kaldım ordada seyit Ali kose cok iyi ikisinide tavsiye ederim bu arada hayirli olsun yenj yeriniz
Minis122 Nazalex seyit ali daha iyi canim bende ilk hicran hanima gittim ama seyite gectim. Seyit alinin randevulari ful dolu hafta olarak hicran hanimin ful bos pek giden yok ona sanirim