Yareniko26 bişi olmaz bende yüzüme kullandım hamilelikten öncede kullanıyordum kızarıklık kaşıntı için hamileyken de doktoruma sormadan kullanmıştım o haftalarda 3 4 gün doktor hayır kullanma sakın dedi çocuğun haftası küçük olduğu için bişi olmaz şimdi ama bidaha kullanma dedi