Firuze0112 Hanımlar yenidoğan bebişleriniz için hangi temizlik ürünlerini kullandınız? Şampuan, pişik, bebek yağı gibi ürünlerde hangi markaları tercih ettiniz?
Gulseren_yagiz Firuze0112 şampuan hipp kullanmıştım deterjan Green clean pişik kremi mustela bebek yağı vs kullanmadım ama nemlendirici olarakta bioderma almıştım cildi atopikti🌸