peniejut Herkese merhaabaa, çin takvimine bakıp cinsiyet tutturam/tutturamayan var mıdır? 6. Haftayım ben daha çok merak ediyorum :))
Taskaya96 peniejut tesadüf mü bilmiyorum ama bende dahill olmak üzere çevremdeki herkestede doğru çıktı.. hamileliğimi ilk öğrendiğimde bakmıştım kız çıkmıştı kız bebeğim 🤲🪬
gmzmry34 Benim ilk gebeliğimde tuttu ama ikincide bir sitede tuttu bir sitede tutturamadı yani tamamen sanş işi gibi bişey bu☺️
Ceku99 peniejut benim ilk hamileligim kiz gozukuyordu erkek cikti nub teorisi de tutmadi acikcasi teoriler tesaduf tutuyorsa tutuyor bence kimse onlara gore kendini inandirmasin tavsiyem 😊