Mommybabyy Var ben 🙋🏻♀️ Aralık da kimyasal yaşadım adet olacağım gün yine adet oldum regliden önce öğrenmiştim. Ocak da hiç adet olmadım şubat da kontrole gittim polikistik over başlangıcı dediler. Şubat 6 da adet oldum ve çok şükür Martta hamile kalmışım