Ben 23 hafta 5 kilo aldım. Doktorum fazla değil dedi ama annem çok almışsın diyip duruyor. Bence önemli olan sonraki süreç ben çünkü maksimum 11 kilo hedefi koymuştum sonrasını daha hızlı alacaksak yandık valla. 3.trimester mide rahatsızlığı oluyor çok yemek yiyemezsin diyenler de var bilmiyorum 🤷♀️