dilarakerem01 Arkadaşlar 31+0 haftalık hamileyim ⅘ gündür bebeğim günde ⅔ kez hıçkırıyor Hıçkırdığını anlıyorum çünkü aynı nokta 10/15 dakika boyunca seyirme oluyor. Neden oluyor böyle bir zararı var mı?
Genc_anne_adayi Normal bence büyüyor artık bebekler 9 ay boyunca hıçkırır ama büyüdüğü için simdi hissedebiliyorsunuz
fizikcianne dilarakerem01 geçen gün bir yerde okumuştum bebek amniyon sıvısı yuttuğu için sık sık hıckırmalar olurmuş telaş edecek bir şey yok
Melekannee17 dilarakerem01 benim bebeğim de çok uzun süren sık hıçkırıklar yaşıyordu doktoruma bahsettim bu çok güzel bir şey çünkü emme refleksinin geliştiğini gösteriyor doğduğunda emme refleksi tam gelişmiş olacaktır gibi bir yorum yaptı. Güzel bir şeymiş yani :)