Herkesin hikayesini okurdum sıra bana geldi 😍
07.07 de planlı sezeryan oldum saat 13.00 başladı doğum Spinal olmamın sebebi plesanta privie . Plesantam hiç yukarı çıkmadı rahmimi kapatmıştı kızım nasıl gelmek isterse dedik 😍
13.00 girdiğim ameliyatta belimden iğne yapıldı ama inanın o kadar acısız bişi ki size anlatamam sinek ısırığı elinize açılan damar yolu yemin ederim daha çok acıyor ❤️
Spinali yapar yapmaz 2,3 dk içinde bacaklarım ısındı ve hissisleşti sedyeyle uzandırdılar ve 13.13 de Almilam dünyaya geldi o kadar güzeldi ki o an size anlatamam ya bunları yazarken bile duygulanıyorum örtünün üstünden tutuklarında bana bakışı Allahım benim mi bu diye diye ağlamaya başladım yanağıma koyduklarında dünyalar benim oldu sıcacıktı ağlaması durdu çok güzel bu diye diye ben ağlıyordum sonra aldılar götürdüler ben kaldım dikişlerimi diktiler asla korkulacak bişi yok kızlar hiç bişi hissetmiyorsunuz sadece çekiştirmeleri hissediyorsunuz bütün süreç bitikten sonra odaya çıkardılar herkes beni bekliyor kızımı görmüşler duygu seli 😂 Almilanın getirdiler odaya kucağımıza verdiler anne olduğumu o an anladım o kadar değişik bi his ki size anlatamam çok şükür rabbim aratmadı ❤️
Sonraki süreç biraz zorlu kolay diyemem ilk gün narkoz ve uyuşukluk hissinden acı hissetmiyorsunuz ama 2. Gün bütün acılar ağrılar sizinle en kötü gecem diyebilirim 2. Güne serum ağrı kesici sürekli yapılıyor ama etkisi geçince adet ağırısı gibi ağrınız sonra dikiş ağrılarınız sizi delirtiyor ben bol bol kahve içtim buarada baş ağrısı yaşamadım 2 gün kaldım hastanede artık evimdeyim ağrım yine var ama hastanedeki kadar değil kesinlikle 👍🏼
Benim hikayem böyle merak ettikleriniz varsa yazın mutlaka 😍☀️🧚🏾♀️
Çamlıca Medipol de gerçekleşti doğumum ✅