Nildrmz Ben 37+2 oldum, cuma günü randevum vardı. Nst’de sancı çıkmadı, kalp atışları, kilosu, boyu herşeyi yerinde çok şükür.
Düzen bende de oturmuyor nedense, sürekli birşeyler eksik geliyor gözüme. Hayırlısıyla doğsunlar da o zaman oturur inşallah herşey.😊