elifyeters merhabalar ben 2 ay önce dostinex kullanmaya başladım ve doktor hamile kalınca bırak dedi şimdi adetim 5 gün gecikti test yapmalı mıyım yoksa biraz daha beklemeli miyim kullanan varmı aranızda 🥰
Aysee10 elifyeters bende kullandım 15 gün geçti hala da adet olamadım. Doktora gittim sonra yumurtaları çatlamamış fazla büyümüş hatta test yapın çıkmadıysa ilacın etkisi olduğunu düşüyorum ben . Şimdi doğum kontrol hapı kullanıyorum adet olmak için
Gulmasal elifyeters merhaba benimde proklaktin yuksekligim var dostinexe basladim siz ilaci icerken korundunuzmu ve herhangi bi sorun varmi suan ilacla hamile kalinca dusuk yapan oluyomus
elifyeters Gulmasal hayır doktor korunma demişti korunmadık ama adetimi 5 gün geçince test yaptım sonrasında ilaç içmedim düşük riskim vardı ilk öğrendiğim hafta doktor fitil verdi çok şükür geçti canım