Merhaba kızlar 33+2 yim şuan doğum yaklaştıkça birincide ki çektiğim ızdırap aklıma geliyor ikinci de mi aynı olur yoksa daha mı kolah oluyor lütfen biri anlatsın ha bide ilk çocugum doğdugunda hiçbişey bilmediğim için çok zorlanmıştım bunda tecrübeli olduğum işin kolay geçer mi acaba o gazlı dönemler vs 😀korkulaar korkulaarrr