azramuge Merhaba, ben yazdıklarınızı okuyorum birşey sormak istedim size şuan hateketleri ini hissedemiyorux ama onun dışında herhangi birşey hissetmemek normal mi acaba benim gibi olan varmı?
Ozlm_31 azramuge çok normal insan tekme hissedene kdr hamile olduğuna inanmıyor Bi hissiyat fln hiçbiri olmadı bende sadece mide bulantısı
Enu1004 Bunu ben de çok merak ediyorum😄 hiçbir şey hissetmeyince arada panik de oluyorum acaba bişey mi oldu diye. Sonra kendimi sakinleştiriyorum tabi ki. Elimden gelse haftalık kontrole gidip izlerim sürekli😅
azramuge Enu1004 bende öyleyim önceden mide bulantısı yemeklerden sonra aşırı şişlik olurdu şimdi hiçbiri yok. gerçekten hergün doktora gitmek istiyor insan
Enu1004 azramuge evet yaa mide bulantısı da geçince hepten anlayamaz oldum zaten😄 neyse hayırlısıyla büyüsünler de elbet hissedeceğiz🥰