glz87 09-11-22 evet ilk oğlumda normal doğum olacaktı yapamayınca sezeryan olsun dedim şimdi 2. Oğlumda yine sezeryan istedim🤭😂
09-11-22 ElaytA ay vallahi bende aynı öldüm sıcaklardan nefesim çıkmıyor bu aralar bel ağrısı arttı bir de kasık ağrısı fena
09-11-22 SerenCn öyle bir geçiyor kiii baksana bitti nerdeyse son 35 gün sayıyorum artık ama korkular da başladı 😬
09-11-22 3Tospikannesi bizi anlayan yok zaten 😂herkes bebişi bekliyor bir de ilk torun olacak iki taraftan da ağrıyı siziyi ben çekiyorum herkes bebiş diyor😂
3Tospikannesi 09-11-22 😂😂 benim ilk değil 3.olacak inşallah kızım liseye oğlum 6.sınıfa geçti büyüdüler o yüzden bebiş de bebiş diyorlar bakalım doğunca kim ne kadar yardımcı olacak 😁
09-11-22 esraEb valla bebek kasılıyor karnımda benim de ağrılarım çok o yüzden ne uyuyabiliyorim ne kalkabikiyorum
Hill02 35+3 çok az kaldı korku sardı artık 🥺 doktorum 20 güne bi çağırıyor hala normal mi hafta da bi gitmem gerekmiyor mu artık