Kızlar henüz adet günüme 6-7 gün var ama tatil öncesi geciktirici kullanmak için test aldım silik çizgi çıktı,evet bi kaçamak oldu bu sebeple şüphelenip test yaptım,şok etkim geçti üstümden tedirginim,çünkü bi önceki doğumum kanamayla geçti plasenta previayla savaştım;(sizlerin yaşadığı zorluklar nedir acaba