Allah razı olsun yorum yapan herkesten elinize sağlık Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah saglıkla kavusuruz bebeklerimize ilk dogumun vermiş oldugu belirsizlik var üzerimde suni sancı çekip dogumun gerceklesecegini bilsem kabul edeceğim fakat suni alıp da yine sezeryana alınma durumu da olasıymıs bebek gelmezse o yüzden hayırlısı olsun deyip tekrar doktorumla görüşeceğim 🙏🏻