37+2 haftalık hamileyim. Bebeğimin kilo alımı son bir aydır durmuş. Şu an 2400 gram değerleri 33 ve 35.haftada kalmış. Ac geriden geliyor. Kilo almadığı için doktor acil sezeryan dedi. Normal istiyordum ama nasip değilmiş. Yarın doğuma gireceğim kızlar. Çok korkuyorum, üzgünüm. Lütfen dua edin 🥺 Allah herkesin evladına sağlık versin, sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. 🙏🏻