Dadymom1 evde giymelik salaş beli lastikli altlardan vardı, panayırda buldum 2 tane daha aldım onlarla geçiriyorum 😁 t-shirt olarakta 4 tane hamile t-shirt’ü aldım gardropstan normal t-shirt lerim oluyor ama bazıları hiç olmuyor duruma göre göbeğim bazen daha şiş olduğunda giyiyorum 🤗 hastaneye giderken hep elbiseyle gidiyorum alttan ultrasonla bakıldığım için giyinmesi daha kolay oluyor 🤭