Biz 1,5 senedir oturuyoruz. Ev sıfırdı yeni bitmişti, ilk girdiğimiz sene 1.100₺ veriyorken birden 1.800e çıkarttı hatta ilk 2.600 küsür demiş eşime sonra eşim karşı çıkıp birdenbire bu kadar yükselme olmaz deyince düşürmüş. Şimdi 1.800e duruyoruz biz ama geçen eşime önümüzdeki yıl bu şekilde çok yükseltmem demiş ev sahibi. Hiç sanmıyoruz inanın sözleşmeye hiçbiri uymuyor dinlemiyor istediği kadar yasa gelsin ceza gelsin hiçbir ev sahibi takmıyor gerçekten🤷🏼♀️ İzmir’de yaşıyoruz bu arada ama ilçesindeyiz merkezlerde değil😊