Ateş olmadığı sürece antibiyotik vermiyorlar maalesef bende ballı süt içip tuzlu suyla gargara yapmıştım bitki çayı zaten yasak ama bazıları 1 fincan serbest diyor en iyi doktorun bilir onu . Boğazını yumuşatacak şeyler yap ılık duş falan al mikrobu terle atıyor vücut