Kızlar 39.haftamdayım dünde post açmıştım. Göğüs kafesimin orada toplandı gibi ağrıyor diye. Dün hastaneye gittim nstye bağlandığımda hareketlerini hissettim ama ondan sonra bidaha hissedemiyorum. Bu haftalarda normal mi hissedememem. Korkuyorum sürekli bu sebepten dolayı da hastaneye gidip eziyet etmek istemiyorum