Busraaao
Elifaras_
Fadimehizz
Lndakrmn
hulya1406
Anonim3447
Tgcey
akdeniz23
Kızlar hepinize toplu cevap vereyim dedim İnanılmaz durgunlaştım nedenini bilmiyorum. Nst de sancım çıkmadı. Sonra ultrason odasında bebeğin değerlerin hepsi normaldi kilosu 3650 ydi. Haftasına göre bir hafta öndeydi zaten hala aynı ama 500 gram fark olabiliyormuş az ya da çok bu ihtimali söylüyorlar. Ardından çatı muayene odasına geçtik bi an tesdirgin oldum niyeyse yorumlardan etkilenmezdim ama etkilenmişim o an farkettim. Neyse eldivenini taktı parmağıyla sağ sol yaparak bebeğin başının kanalda olmadığını söyledi zaten ultrasonda da belliydi o. Rahmin ağzı genital bölgeye soğru dönüyormuş normalde aşağıda oluyormuş makata doğru gibi. Benim ne açılmam var ne de rahim ağzı genital ağza dönükmüş. Ben de belki açılma vardır sanıyordum. Bi an duruldum orda Tabi hayırlı zamanda gelsinler de insan heves ediyor geldi gelecek diye ya. Sonra da sağda ve solda latince bir kelime kullanarak ha şunlar var dedi. İçeride açıklayacam dedi. Ben kliniğe gidiyorum bu arada. O sağda solda dokunduğu çıkıntı birazcık acıttı öyle çok değil. Sonra bitti dedi İki dakika falan sürdü. Kiminin ağır geçiyormuş şükür benim öyle olmadı. Bazılarınız da söylemişsiniz zaten sağ olun. Sonra doktorun oodasına geçip anlattı bana kadınların çatı aralığının normalini ve benimkini Dar kelimesini kullanmadan dar çatıyı elleriyle göstererek anlattı. Dedi bu durum normal doğuma engel değil. Normal doğum dedi sabır işi. Biz doktorlar doğumu yönetenleriz Doğum annenin rol aldığı bir mucize dedi. Kararı sana bırakıyorum dedi. 20 saate kadar sancı süreci varmış O da herkeste değişiyor dedi. Sen sabırlı olursan biz de sabırla bekleriz dedi. Ben dedim sezeryan daha mantıklı değil mi. Dedi siz bilirsiniz Annelerin geneli normal doğum taraftarı ama doğuma yakın fikirleri değişiyor Kolay bir süreç değil diyor Bunu gözealabilmelisin dedi. İstemedim kızlar. Sezeryan olsun dedim. Günü pazartesi ya da salıya belirleyelim ki 39 dan gün alalım dedi. Cumartesi yine bir nst ye gel dedi o zaman planlayalım dedi tamam dedim. Kararını etkilememek için söylemedim ama biz doktorların da yıllardır edindiği tecrübeyle bi hissiyatımız önden bir tahminimiz oluyor deri. Eğer normal doğum tercih etseydin rahim ve çatı yapına göre söylüyorum dedi sezeryana dönüşü yüksek ihtimalli biriydin dedi. Hayırlısı olsun hocam sağlıcakla gelsin de dedim zaten eşim seseryan olsun diyip duruyordu o sancıyı çekemem diye korkusundan. Tamam dedik sonra dedim e bebekten korse alayım. Owi diye bir marka vardı aldım kasada dediler normal doğumdan sonra takılıo değişim yok seseryan sonrası takılmıo falan Eşim de aldırmadı dokotora sorarız dedi.
Bunun dışında desteğiniz ve önerileriniz için ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Devlette dr değişimi yapılmayan arkadaşım Allah yardımcın olsun Gerçekten yaşadığın aşırı zor Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin Hele de bu devlettekilere çok haklısın :( İyisi de var ama denk gelen ne şanslı. İnşAllah sizin tecrübeleriniz de en güzeli en sağlıklısı olur 🤍🍀🍃🍃