Kızlar şimdi uyuyamıyorum zaten uzaniyordum yatakta ağrımda vardı uzanırken bı anda nasıl tarif edicem onuda bilmiyorum ki sanki böyle bı anda rahmimde bir şey patlamış hissi mi desem bir şey bir anda düştü mü aşağı doğru desem bilemiyorum öyle bir şey oldu 1 2 dk sonra lavaboya gittim normal olarak sarı akintim hep vardı ama bu sefer tonlarca peçete harcadım yani sildikce geldi tabi aşırı regl ağrımda var sonra çıktım tuvaletten ayakta dolanayim az dedim ağrım hafiflesin diye o sıra bı anda idrar mi anlayamadim ama yani yeni yapmistim sıvı aktı biraz daha dün randevum vardı her şey yolundaydı anlamadım bu yaşadığım şey neydi