Gezgin1Anne canım ilk 15gün 24saate yakın uyuyabilir bebekler endişe etme, benimkide öyleydi açlıktan sıkıntı olucak diye korktum.. bezini açıp ıslak pamukla silince uyanıyordu, topuğuna uyarı verin, ıslak pamukla yüzünü boynunu silin bizimki bu şekilde uyanıyordu. Suan zaten mide kapasitesi çokk az 1kaşık kadar anca, emmese bile memede tutun ki beyniniz süt kanallarını uyarsın süt üretimi artsın, sık sık memede tutmanın bir amacı budur, diğeri ise bebek 1damla bile içse yeter çünkü maksat kan şekerini dengede tutmak, ilk zamanlar biraz zor ama hepsi geçecek sen kendini me kadar rahat tutarsan o kadar hızlı ve güzel olucak herşey, zorlu bir süreç Allah hepimizin yardımcısı olsun 🌸 göğüs ucunu silerek vermeyi deneyebilirsin, ağzına bikaç damla süt sağ tadını alınca emer belki, bazende süt hemen gelmediği için sinirlenip almazmış bebekler biraz elinle oyna süt gelincr ver memeyi bakalım napıcak