Kubroli Kızlar 27 haftalık hamileyim bi kac gündür sağ elimde şişlik ağrı uyuşma mevcut bu gece agrilarim o kadar fazlaydı ki asla uyuyamadım sadece sağ elimde var ağrı bu durumu yaşayanlar nasıl bir yol izlemeliyim lütfen yardımm..
Seyrnkpln Kubroli ödemden dolayı oluyo benimde 3 haftadır sağ elim uyuşuk. El bileğini elinle aynı orantıda gelecek şekilde koy ve cok yormamaya calis elini . Ayrıca bol su tüket.