Merhaba arkadaslar 38+1 deyim. Sancı nasıl bir his tam bilmiyorum ama bebeğim gün içinde cok sık sertleşmeye başladı. Bu akşamdan beri ise 15 20 dk da bir sertleşiyor ve karnimda gerilme agri karışımı birşey oluşuyor. Onun dışında bebek hareketli ve başka bir belirti görmedim . Bu sertlesmeler kasılma sayılıyor mu ?