Havvaca küçük yerde oturuyorum ebemden çok memnunum, ben onu değil o beni takip ediyor, haftalara göre muayene tarihlerimi en başından mesaj atmıştı, unuttuğum gidemediğim muayeneye 1 gün sonra arardı gelmedin gelmen gerek diye. Benim ebem aile hekimimim hemşiresi, sanırım aile hekimini değiştirirsen ebeni de değiştirmiş olabilirsin, bizim yaşamadığımız yerde böyle. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah, salla başını al maaşını yapıyor demek ki