Anneyimbennanne evet hayırlısıyla sağ salim bi kavuşsaydık iyiydi. Zaman zaman yalancı sancılarım oluyor, ben uyuyamıyorum bebiş bari uyusa dinlense diyorum yok o da benimle birlikte kıpır kıpır 😂 Allah hepimizin yardımcısı olsun. 8 ay çok rahat geçirdim hamileliğimi hissetmedim desem yeri var. Fakat 9. Ay çok başkaymış 😂 asıl son ay zormuş. Ayak yanması, bel ağrısı, sağa sola dönememe, sürekli ateş basması, diz kapaklarında oturup kalkarken ağrı hissi, uykusuzluk durumu vs. Gecelerden korkar oldum 😂