Kubare134 Kubare134 oooo ama yapacak bir şey yok ki🙇♀️ kurum indirimleri var onlardan faydalanmaya çalışalım🤦♀️ devlet hastaneleri berbat
Sukranerolkaradag Kubare134 evet muayene öğretmen indirimi var diye gidiyorum yoksa Arastirma Hastanesinde çok iyi doktorlar var Erhan hoca ve Cengiz hoca gibi ama randevu bulunmuyor maalesef
Kubare134 Sukranerolkaradag erhanı beğenmedim😂😂 stres yapıyorum diye beni psikologa yönlendirdi 😏 Cengiz hoca iyi evet bende onu beğendim 👍
Sukranerolkaradag Kubare134 ya ben de ona siz çok rahatsınız dedim yok sen çok pimpiriklisin dedi. Ama çok çok ilgili kafamda hiç soru işareti bırakmıyor.
Antalya0772 Kubare134 bende yakın zamanda Batman’a geleceğim aratirma da doğum oluyor mu ? Cengiz hocayi mi tavsiye edersiniz
Antalya0772 Kubare134 ben birinci doğumumu kadın doğum Hastanesi’nde olmuştum önceki yine de memnun kaldım
Antalya0772 pinkpanter72 doğum oluyor ise güzel ben araştırayım yine de önereceğiniz doktor var mı peki gelince kontrole ona gitmek isterim