Selam kızlar.. 19+5 hamileyim. 16 haftadan itibaren artık hareketlerini hiss edip,göre biliyorum. Her kes çok çabuk hiss ediyosun diyor hala. Buna çokta takmadım ama. Benim bebeyim çok haraket ediyo,demin internetden baktım oksijen sorunu ola bilirmiş bebeyin. Çok tedirgin oldum. Lütfen cevaplayln benim gibi olan varmı? Bebeyim kız bu arada