Ezgiii7- 35 haftalığim ama genital ağrım çok var sizce nedeni ne olabilir 2. Gebeligim ilki normal doğum olmuştu
melekeflin Ezgiii7- benimde durumum aynı 30. haftadadan beri öyle asla geçmiyor gece gündüz hareket etmek bile iskence doktor magnezyumdan diyor sürekli
Canseeellyy Ezgiii7- merhabalar bende 26+ 5 im aynı şikayet vardı doktora tanıştığımda magnezyum takviyesine başladık 2 gündür kullanıyorum ama ara ara tekrarlıyor yine de ağrılar ama hafifletti gibide
Canseeellyy Ezgiii7- böyle sanki esniyor gibi de uyuşukluk var gibide tarifi edilemeyen bi ağrı değil mi
Ezgiii7- Canseeellyy kesinlikle çok kötü bir ağrı sade soda kullansam iyi gelirmi kramplara çok iyi geliyor çünkü siz ne kullanıyorsunuz peki
Canseeellyy Ezgiii7- magnezyum verdi bana kapsül . Sodayla muzu aynı anda yediğimizdede magnezyum ihtiyacını karşılıyormuşuz ama doktorum öyle demişti.