Raporunuzun bittiği gün, iş başı tarihinde çıkışınızı alabilirsiniz. Ayrıca rapor ödeneklerinizi dilerseniz parça parça, dilerseniz tek seferde alabilirsiniz. Yani 32. Haftada başlatmışsanız firmanın muhasebesiyle görüşüp, örnek olarak söylüyorum 15 günde bir rapor parası almak istiyorum dediğinizde 15 günde bir SGK sisteminden onay verirler bir kaç gün içerisinde alırsınız. Bu şekilde almak istemiyor ben hepsini bir kerede alayım diyorsanız da raporunuzun bittiği tarihte onaylatıp, tek seferde alabiliyorsunuz. E devletten iş göremezlik ödeneği yazarak onu da takip edebilirsiniz.