N0163 bence kendi kendinizi kötüleştirmeyin. Pozitif düşünün pozitif olsun. Kimler kimler, ne insanlar doğuruyorlar. İnanın korkulacak bir şey değil abartılan hikayeleri dinlemeyin kimseye kulak asmayın. Kendi hikayenizi yazmaya gayret gösterin. Benim de ilk gebeliğim, daha önce yaşamadım ama çevremde bir çok insanla aynı dönemde hamile kaldım. Kimi doğum oldu, kimi hala bekliyor. Ama doğuranlardan duyduğum tek cümle “anlatıldığı ve abartıldığı kadar değil, katlanılamayacak bir durum değil”
Bizler her ay doğum sancısına benzetilen ağrıyla belirli süreler geçiriyor ve günlük rutin işlerimize bakıyoruz. Kadınlar güçlü varlıklardır kendinize inanın. Ben şu an normal doğumdan da, sezaryen doğumdan da korkmuyorum. Sadece bebeğime bir şekilde sağ salim kavuşacak olmanın heyecanını yaşıyorum. İkiniz içinde en sağlıklısı ne ise o olsun. Eğer bunlar katlanılamayan şeyler olsaydı insanlar ikinci, üçüncü, dördüncü çocuklarını düşünmezler göze alamazlardı. Bu arada bildiğim kadarıyla zaten tansiyonunuz ve nabzınız heyecandan dolayı kontrol altına alınamayacak kadar yükselirse genel anestezi yapıyorlar diye biliyorum. Onun dışında sakinleştirici, yatıştırıcı serum uygulayanlarda var o da heyecanınızı frenliyor :)