Bsrakzmn bende 6 gün gecikmişti ancak ben 7-8 ay hüsranla karşılştığım için yapmak istemedim en çok sevdiğim tatlıdan tiksindim o gün ve hiç ağrım vesaire yoktu gögüste kasıklarda adet belirtisi yoktu eşim aldı getirdi ben yaptım ve ikinci çizgi ailik çıktı gene ümitlenmek istemedim kan testi yaptırdım 5 haftalık hamileydim. Bence en doğrusu kan testi onun hayal kırıklığı inan bana üzüyor insanı birde benim ki gibi ilk gebelikse daha istekli heyecanlı oluyorsun o da negatif çıkarsa daha beter oluyor. Kan testinden şaşma bende geç döllenme oldu bide düşün.