Bence sizde gebeljk şekeri yoksa bebeğinizin kilo alması gayet iyi bisey diye düşünüyorum bebek düzenli olarak 40 haftaya kadar kilo alamıyor zaten o yüzden şimdi almaya başlamışsa bence bunu engellemeye çalışmayın siz kendi beslenmenize dikkat edin bebegin kilosu da sağlıklı Bi kilo olur zaten