babyasyanil Seyma5050 adetim düzensizdi benim yani 3-4 gün oynardı pcos yoktu. Net cıktı baya. O gün keseyi görmüştüm
Mrv001 Seyma5050 ben 17 gün sonra öğrendim 3 kez de test yapmama rağmen bundan önceki 2 3 adetimde hep böyle 1 hafta 10 gün gecikmisti normalde düzenli adet gören birisiydim vücut kendini hazırlıyor derler bazıları bu tarz sürekli gecikmeler olunca
babygirl01 Seyma5050 bende aynı durumdayım. Adetlerim hep düzenlidir. Her ay 27.günde oluyordum geçen ay 30.da oldum sadece Bu ay 33.gündeyim hala adet olmadım. Dün test yaptım erken gebelik çıkmadı. Çok şaşkınım ya vardır bi hayır bekleyelim
HaticeNur16 Ruveyda35- benimde akıntım çok normalde adetten önce olmazdı hayırlısı bakalım ne olacak basıl beklicez bilmiyorum
Mhande Seyma5050 Benim gecikmenin 9. Gunu pozitif oldu 8. Gün bile negatifti 1 gün sonra pozitif oldu Rabbım kucagini boş bırakmasın balım 🤲🏻🤲🏻❤️❤️