Papatya_kokuyo5 2melekannesi___ sağlıkla evinize dönün inşallah yarın bu saatlerde kulagnzda bebek sesi ❤️Allahım mucizelerine bin şükür🤲🏻ilk bebeğiniz mi
Merve9898 2melekannesi___ sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah Rabbim. Bende normal doğum yatışım sabah
2melekannesi___ Papatya_kokuyo5 Papatya_kokuyo5 allah razı olsun canım ikinci canım bir oğlum var diye bi yanım çok hüzünlü😢
Papatya_kokuyo5 2melekannesi___ evet bende o yüzden sordum benimde bir oğlum var onu nasıl bırakıp doğuma gidicem büyük ıhtımal onuda götürürm de çok ağlarım be
2melekannesi___ Papatya_kokuyo5 ama o kadar bekletmeye kıyamıyor insan evim hastahaneye yakın çıkonca hemen getirecekler yanıma
Emined Merhaba benim de doğumum bugün sezeryanla olacak Allah yardımcımız olsun ♥️Sağ Salim kucağımıza alalım inşallah 🤲