Günde 1 paket içiyordum tüp bebek tedavisi gördüm 1,5 yıl tedaviye ilk başladığımda içmemem gerekiyor diyordum kendime transfer olunca içmicem demeye başlamıştım ilk yumurta toplamada 4 yumurtam çıktı sonra transfere giderken içip öyle girdim olumsuz sonuçlandı tabi o sürede dahada çoğalttım kürtaj vs derken dpktorum kesinlikle sigara yasak dedikce içmek istiyordum sonra sigarayımı daha çok istiyorum yoksa bebek mi diye sordum kendime sonuç belliydi hem maddi hem manevi zor bir süreç geçiriyordum sonra Allen car bırakmak istiyorum kitabını aldım 1 günde bitirdim ve son sigaramı içtim Eylül ayı gelirse 1 yıl olacak bırakalı ama yumurta kalitem arttı 9 yumrta toplando ve çok şükür Rabbime 25 haftalık ikiz bebeklerime gebeyim istemek önemli olan gerçekten çok istemek