Antalya18 Gebelikte karamsarlık, daima yorgunluk ve depresyon yaşayan var mı? Bazen kendimi çok kötü hissediyorum yataktan kalkmak istemiyorum. Gebelik sonrası devam eder ve bebeğime yansitirim diye korkuyorum.
Busraakay_26 Antalya18 benim de öyleydi hep bi yorgun uyuma isteği doğumdan sonra da bi 20 gün kadar devam etti ama geçti zamanla herşey geçiyor
melekeflin Antalya18 insallah bir an evvel toplanirsin şimdi hormonel iniş çıkışlar lohusikdada öyle oluyor ama sen daima pozitif olmaya çalış