Tbayram ve emziririken adet olmadan da hamile kalma ihtimalin çok yüksek hormonların daha iyi çalışıyor şuan bende şuan emziriyorum ve adet olmadım galiba hamileeyim bende kaynanamda 3 çocuğunu adet olmadan hamile kalmış hepsinin arasında 1 yaş var mutlaka dikkat et istemiyorsan süt koruyor diyenlere inanma yani