Rnaaa2111 Kızlar 33+1 haftalığım yarın doktor kontrolüm var sizce doğumum hangi ay gün olduğunu söyler mi doktor ne zaman beli olur veya sezaryen mı normal doğum mu söyler mi
Yazmelegi_ Rnaaa2111 sezeryan istiyorsan gün verebilir ama normal düşünüyorsan birz daha bekletir en kötü 37 38 e kadar