yenibirannis Haftalık olduk finale doğru gidiyoruz oğlumla çok değişik duygu hismiş korku heyecan endişe merak hepsi bi arada yaşıyorum🥲 kimler bizle birlikte annişler💕
Papatyam17 yenibirannis biz de 25+2 olduk zaman çok hızlı bı yandan oğlusuma kavuşacağım için seviniyorum ama bı tarafdan da bu hamilelik dönemlerini çok özleyeceğim 💙
JaleTogrul yenibirannis an itibarile bende 27+2 oldum 🩵 benim ikinci hamileligim ve ikinci oglum 😁 Allah hepimizin yardimcisi olsun 🙏
yenibirannis Papatyam17 ben özler miyim bilmiyorum ama herkes özlersin diyo şuan oğlusumun saglkla doğup kucağımda olmasını merakla bekleyip özlüyorum 🥲💕
EDAnisa2016 yenibirannis 30 +6 olduk oğluşumla heyecanlıyız baya ikinci cocuk ama yinede heyecanlıyız