Balevlat1 İyi geceler canlar bi sorum olacaktı💗 27 aylık oğluma 1 haftadr tuvalet eğitimi veriyorum ama henüz alışmadı geldiğinde hiç bi şekilde söylemiyor ağlıyor bağırıyor huyuda çok değişti sizce nerde yanlış yapıyorum tavsiyelerinize ihtiyacım var 😒💕
Fulya1993 Balevlat1 hazır değilse hiç başlama canım çok travmatik şeyler oluyor bende ilk başladım kakayi tuttu geri bağladım sonra birden çıkaralım bezi dedi kendi isteğiyle çıkartıp bıraktık
BirVeraAnnesi35 Balevlat1 hazır olduğunda bir takım belirtileri olur çocuklarda anneler bunları izleyip ona göre eğitime başlamalı eğer çok üzerine gider hazır olmayan çocuğu zorlarsanız psikolojisini fena bozmuş olursunuz o yüzden çok aşırı zorlamamak lazım hazır olmayan çocukları
Burakipek Balevlat1 benım oğlumda öleydi gecen sene ogrettım asla pes etme kakasını heryere yaptı cısını bu bole 3ay sordu dıyebılırım sonra ogrendı seneye ogrrtınce de emın olcak aynı daha beter bu sene ogretmeyıp seneye bırakanlar keske öğretsem daha ınstcı oldı dıo zaten 18aydan sonra baslsnsbılıo oglum sımdı cıs kaka hersey soluo bı sene oldu sadece sabır et asla pes etme emin ol hemen ogrenır annesı
Arassimo Balevlat1 kesinlikle zorlamayin ben de sizinle ayni zamanlar baslamistim benim oglumda cisini ve kakasini tutuyordu hic bir yere de yapmiyordu 12 saat tuttugunu bilirim😢 bide agliyordu cisi oldugu halde yapmayip cok zordu hic zorlamadim baktim boyle yapiyor bir sene sonra kendi istegi ile biraktik bir kerede birakti hic bir zorluk yasamadik
Balevlat1 Fulya1993 aynen canım gerçekten huyu çok değişti ağlıyor bağırıyor senin bebişin kaç aylıktı bezi bırakalım artık dediğinde? Birde ağlaması hazır olmadığını mı gösteriyor ki 😒 bu arada gece bez bağlıyordum ilk başlarda artk bağlamıyorum gece yapmıyor tutuyor çişini ama sabah olunca yine zorla götürüyorum lazımlığa
Fulya1993 Balevlat1 ben çiş konusunda hiç sıkıntı yaşamadım bizim de kaka tutma sıkıntıydi biz tam 30 aylık başladık
Balevlat1 Fulya1993 hmm yani eğitime başlayıp geri bezledin yazmışsın ya canm kaç gün bezledikten snra oğlun kendi söyledi bezi çıkaralım diye 🤔🌸
Fulya1993 Balevlat1 15 gün içinde kakayi alışamadı doktor 15 gün sonrası zorlamaya girer dedi tekrar taktik 1 hafta bile olmadan geri çıkarttrfi bu bezli süreçte de yine hep tuvalete çişini yaptı
Balevlat1 BirVeraAnnesi35 anladım canım bende zorlama taraftarı değilim ama gece hiç altına yapmamasına rağmen 1 haftadır alışmadı henüz sanırım hazır değil 😒
Balevlat1 Fulya1993 hımm inşallah bizde de öğle olur yaa 1 hafta oldu daha söylemiyor gelince tutuyor son dk altına yapıyor
Balevlat1 Burakipek ay o kadar uzun sürerse çok kötü canım çocukda etkilenir psikolojisi bozulur diye düşünüyorum 🤦🏻♀️
Burakipek Ben 26ayllıkem ogrettım sımdı üç yaşını gectı hamıleyım. 30haftaşık yerımden Zor kalkıyorum asla ogretemezdım
Balevlat1 Arassimo bende zorlamak istemiyorum canm ama gece altına yapmıyor gündüz sıkıntı sadece düzelir mi acaba yoksa hazır olmadığını mı gösteriyor ki 😏