3 aylık bir kızım var evim dubleks gece kendi beşiğinde yatıyor ama gündüz her ağlamaya in çık takatim kalmıyor.2 aya kadar babynestte yattı şimdi ona da sığmıyor 😅 Ben de oturma odama hamak beşik almayı düşündüm.Kullananlar var mı rahat mı bebekler seviyor mu ve kaç yasa kadar kullanılıyor bilgi verirseniz çok memnun olurum😊