Merveozl 2melek1anne nişanı gelmeden suyu gelen ya da suyu doğumda gelen bi çok insan var kasılmalarınız varsa takip edin 🌺
Seymakocabey 2melek1anne kızımda sadece sık kasılmam var diye gittim 2 cm acilmam varmış gece dogurdum 🥰suyumu ebe kendisi patlattı nişanımda hastanede lağma yapıldiktan hemen sonra geldi 🤰🏻
Renaaa Ben de bugün üç kere iğne saplanma gibi ani acı oldu Acaba sancı dedikleri bu mu ? Ama altta değil sol karın bölgemde oldu
-36ozlem- Benimde rahimde sürekli kasiliyor oturup kalkınca bile uyuşmuş gibi oluyorum hiç rahat değilim bu durumdan 25+6yiz erken doğum vs korkuyorum
2melek1anne Seymakocabey doğumun kaç saat sürdü ben bilerek gitmek istemiyorum evde iyice çekeyim diyorum
Seymakocabey 2melek1anne aslında en iyisini yapiyosun 12 saatte ciktim dogumhaneden evde cekseydim demekki 2 3saat surcekmişmiş geralde