merii10 Nazok ilacı yapacagin kısmı once baş parmak ve işaret parmaginla sık o seklde yap ve ilacı içine yavaş bırak birden yapma o zmn hicbisey olmaz birde hergun azda olsa farklı noktaya yapmaya cals
DnzTnr Nazok iğnenin içinde hava var onu alman gerekiyor o zaman topaklanma yada morarma yapmıyor bide hızlı basma
Nazok Esim yapyor ben yapamiyorm zaten havasini da aliyor baslarda olmuyordu simdilerde morarma basladi zaten anca koldan yapıyoruz ayni yere denk mi geliyor acaba Yinede etkisini gosterr mi ki topaklanma olsada
Kediannesi1 Nazok üst üste aynı yere yapmayın emilim azalıp top gibi kalıyor morarma normal kollardan bir gün sağa bir gün sola yapın 1 hafta da göbeğe yapın göbek çok daha rahat oluyor
Nazok @“Kediannesi1” maalesef gobekten denedik ama yapmadim cok aci hissettim kol rahat geldi iki tarafa donusumlu gidiyoruz ama morarma toplanma oluştu korkuyorum ise yaramazsa diye
Busekose Nazok aynı iğneyi vuruluyoruz size ne için verdi doktorunuz? Ve arkadaşlar zaten yazmış ilacı çok hızlı verirseniz ve hızlı bir şekilde bırakırsanız morarma yapıyor benim göbeğim de kaldı şimdi.koldan yapıyorum bi sıkıntı yok
Nazok Busekose daha önce düsük yapmıştım genetik test vermistim orda pıhtılaşmadan oldugunu soylediler onun icin kullaniyorum
Gizemyade Kızlar 6. Haftada başladık bi kaybım oldugu için 10. Haftada kesti doktor kan sulandırıcıyı ecoprinle devam dedi bçyle bişey ylayan var mı?
Nazok Gizemyade bana doguma kadar hatta dogumdan sonra 3 ay daha kullanirsin demisti corasprin kullaniyorum ekstra gunde bir tane daha
Nazok naneliseker_ gobekten yapmıyorum denedik cok zor geldi bana kol daha basitti birazda korktum ben gobekten yapılmaya doktor koldan devam edebilirsin dedi kol bacak ve gobek demişti