Merhaba arkadaşlar 35 haftalık hamileyim kanım negatif 28.haftamda bir tane test yapıp iğne vurdular kan uyuşmazlığı için şimdi birde doğum sonrası hemen vurulmuyor mu doğacak diğer çocuk için ama doktorum bebeğin kanına bakıp negatif ise vuracağını pozitif ise vurulmayacağını söyledi benim bildiğime görede bu iğne diğer çocuk düşük sakat vs. olmaması için vuruluyor sonuçta her koşulda bu iğne yapılması gerekmiyor mu