Ben de aynı şeyi iki kez yaşadım. 7. haftada kalp atışını duyup 8. hafta kontrolünde her ikisinde de kalbi durduğu için kürtaj olmam gerekti. Şu an tekrar hamileyim 10 hafta 6 günlük ve öğrendiğimden beri pıhtılaşma için iğne kullanıyorum, inşallah şifa olur 😊
Doktorlar açıklıyor aslında ilk gebeliklerde anomali oranı yüksek diye ama insan iyiye odaklanmak istiyor. Haftalık kontrolden aylık kontrole geçtiğimizden beri hep korkuyorum inşallah hala kalbi atıyordur sağlıklıdır inşallah diye. Çözüm bulursanız ben de uygulamaya çalışırım, şu anda dua etmek dışında bir şey gelmiyor elimden 😇