GulserenKY Çok teşekkür ederim, 3 aylıkken ense kalınlığı biraz fazlaydı ve kalbinde ufak bir delik vardı bu yüzden beni perinatoloji bölümüne yönlendirdiler acilen, burda amniyosentez yaptırdım, sonuçları almaya geldiğimde bebeğimin haftasına göre gelişmediğini ve beyninde kist olduğunu söylediler daha sonra sonuçlarımı söylediler ve Edward sendromu olduğunu söylediler. Bu rahatsızlık anneden babadan gelen birşey değilmiş, sperm hatalı giriş gerçekleştirmiş ve anne babadan toplamda 2 kromozom alması gerekirken toplam 3 kromozom bulunuyor. Normalde nadiren rastlanan bir hastalıkmış doktor ve ben down sendromu bekliyorduk ama maalesef daha farklı birşeyle karşılaştık. Durumum, hala hastanedeyim 4. Günüm ve bebeğim ölü olarak 2 gündür karnımda dün saat öğlen 3 de ilaç tedavisini kestiler İlaç ağır gelmesin diye. Bugün dinlenmemi söylediler yarın tekrar ilaç tedavisine başlayacaklar şuan süreç bu şekilde ilerliyor